Super článek, autorovi díky moc za jeho zveřejnění. Commodore už bohužel nemám, zbyl mi z něj jen HDD. Schovávám si staré komponenty, disků mám celou sbírku, taky SD RAM, síťovky s koaxiálem, staré zvukovky, Voodoo 2 (tuším, že s 8MB) a tak :)
Každopádně připojit to na internet vyžadovalo neskutečnou šikovnost a celý článek ve mě vyvolal nadšení, které dnešním strojům úplně chybí (můj názor, může se lišit od Vašeho).
Odpovědět0 0
Tak kdo to tehdy nezažil, asi nepochopí...Dnes už je hw i sw někde úplně jinde a člověk (ač je to obvykle velmi komplexní záležitost) to už bere jako samozřejmost - nic moc ho už nepřekvapí. Tehdy jsem byl i nadšený z možnosti si naprogramovat v basicu jednoduché malování apod. a cítil jsem se pak jako king, když jsem to ukazoval rodičům a kamarádům : ). Co teprve, když člověk uměl v assembleru... Z té doby se rekrutují skutečné legendy programování i hw (tehdy byla zásadní optimalizace, vyždímat z minima maximum).
Odpovědět0 0
Zajimave! Diky za clanek, jen jsem jeste nevidel, ze by se C64, Atari 800 atd. oznacovala jako herni konzole. Vzdy to byl pocitac (byt napr. Atari i herni konzole delalo). Je docela husty, ze tak stare pocitace jeste funguji (sam mam doma 8bit atarko).
Odpovědět5 0
No je pravda, že tady by bylo lepší použít počítač než konzoli (to spíše pro Commodore 64GS). Upravil jsem to. Díky.
Odpovědět4 0
Já děkuji. Okolo 8bit scény byli a ještě zřejmě i jsou (již to delší dobu nesleduji) neuvěřitelně šikovní nadšenci, jak co se týče sw, tak i hw - stereo provedení, 1MB RAM upgrade, hdd atd. Jsem moc rád, že jsem tu dobu plnou nadšení i z toho mála (z dnešního pohledu) ještě zažil...
Odpovědět4 0